fredag 5. mars 2010

Tap og vinn med samme sinn...nee, fungerer ikke helt sånn!

Skuffelsen har endelig lagt seg etter vårt enorme nederlag for Gina Tricot Tønsberg..men et lite øyeblikk der så følte jeg hele min Gina-verden lå i grus. I to uker har vi jobbet og slitt for å selge jeans i stor mengder, og i over 1 uke har vi ledet denne konkurransen...med premien som ventet så jeg for meg både weekendtur, spa, fyll og fanteri. Men så tre dager før konkurransen er over kommer Tønsberg snikende og rapper alt fra oss, så nå må jeg ta til takke med manikyr og pedikyr, som jeg ikke engang har lyst på..ja der fikk jeg søte litt og! Jaja, hele verden dreier seg heldigvis ikke om Gina, men vi har fremdeles mange flotte jeans modeller igjen..her er noen av godbitene jeg har sikret meg:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar