fredag 1. mai 2009

1. mai

I dag er det 1.mai, fridag med andre ord. En dag jeg skulle benytte til å hente meg litt inn nå før eksamen...det ble med tanken. Noen ganger irriterer jeg meg over meg selv, min dårlige viljestyrke og disiplin. Kan tenke meg at alle mine medstudenter nå sitter og leser for hardet livet, og hva gjør jeg, jo jeg blogger.

Det nærmer seg jo 17.mai og. Så i dag skal jeg i gang med siste finpuss på min nydelige bunad, slik at den blir klar for den store dagen. Har nå fått meg kep...ENDELIG, jeg har vel snakket om den siden jeg var konfirmant, men ikke fått fingeren ut å skaffet meg den før nå, 7 år senere.

Min kjære er kommet hjem på besøk i helgen. Han bor for øyeblikket i Stavanger, og har fått seg ny "samboer" i André. Funker egentlig veldig bra, overraskende bra..blir jo mer tid til andre ting da, selvom jeg stortsett er på skolen eller jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar