mandag 4. mai 2009

Helgen

Hadde en interessant helg på jobb. Det er ikke tvil om at 17.mai og ferien nærmer seg. Selv er jeg ikke av den typen som trives på et kjøpesenter på de tidspunktene det er mest folk, så jeg undrer meg stadig over hvorfor det er så populært blandt så mange andre. Jeg ser ikke helt morroa i å trampe oppå og over andre mennesker for å få kapret til seg akkurat den kjolen eller den jeansen man har så lyst på, og som man tydeligvis i allerhøyeste grad trenger. Hvorfor ikke komme en mandag f.eks og da slippe 30 min med kø for å kunne prøve det på? det helt utenfor rekkevidden av min forståelse i hvertfall.

Ellers har jeg nå gjort meg noen småkupp jeg også, gått til anskaffelse av noen små søte sommerkjoler nå når gradestokken kryper oppover.
Blandt annet denne blomstrete cocktail kjolen, håper den kan bli en slager på alle de sommerfestene jeg håper jeg skal på.
249,- på Gina tricot, et virkelig kupp med andre ord.


Denne også: 149,- på Gina Tricot, love it!




Også bestilt meg noen sko fra HM, som sakt er jeg ikke typen som løper som gal rundt på et kjøpesenter nå rett før 17.mai, så jeg bestiller de like så godt rett hjem på døren min. Jeg elsker nettshopping, selvom det er litt farlig. Alle butikker burde ha det! så der var en oppfordring fra meg.





I dag er det tilbake til eksamenslesing, strålefysikk, heavy shit, men det skal nå gå på et vis. Gleder meg bare til det er over, og skuldrene mine blir noen kilo lettere. Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar