tirsdag 5. mai 2009

Litt shopping i dag og...har man lyst har man lov!





Det ble litt shopping i dag også. Ganske fornøyd med dagens kupp:)



Dette blir for øvrig mine innslag til den maritime stilen denne sommeren, d hører jo med, så noen små basisplagg bør man ha i skapet.

Genser 199, - Gina Tricot og kjole 249,- også fra Gina Tricot.



Til kjolen tenkte jeg å bruke en liten, men praktisk veske som jeg kjøpte i London i vinter, den kjøpte jeg på PrimeMark av alle steder, og jeg tror ikke jeg betalte mer en 5 pund for den, et røverkjøp.




Kjøpte meg også et belte, som jeg tenker å sprite opp en gammel topp med, det tror jeg kan bli bra. Slike ser belte ut
Det er så herlig med vår og sommer, og man på nytt kan begynne å sprite opp garderoben med nydelige duse og sommerlige farger!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar