torsdag 21. mai 2009

Ferie:)

I stedet for å lese til eksamen, sitter jeg her og drømmer meg vekk i ferie. Dette året ser det ut som det blir litt her og der for min del. Først en biltur med mine skjønne venninner, ingen bestemt destinasjon, men koselig blir det uansett. Skal lage mange gøye "roadtrip" cd'er, også får vi stoppe opp der vi føler for det. Søkte litt på hoteller, og da kom jeg over et fantastisk hotell i Larvik, Farris Bad..http://www.farrisbad.no/Rom+og+suiter__1044.html. Dette hotellet er synonymt med ferie, hvis du ikke er avslappet etter en ferie her, blir du det aldri.



Håper også å få tatt meg en tur til min søster i Oslo, det må bli etter roadtripen. Shoppe litt, og bare kose meg:)

Også må jeg jo self en tur til Stavanger, lurer på om jeg skal kjøre sånn at jeg kan komme meg litt rundt, besøke strendene på Jæren, og Prekestolen er jo et must.

Det var dagens dagdrømming, må nesten være litt fornuftig å lese til eksamen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar