fredag 15. mai 2009

Mye som skjer i helgen:)

I går fikk jeg tilbud om å komme på visning på en leilighet jeg likte veldig godt, så der tenkte jeg at jeg skulle gå i dag...håper den er som forventet, hadde vært kjekt å gått sommeren i møte med ny leilighet.

I dag kom stipendet, så jeg skal på shopping i dag:) gleder meg, kjenner jeg trenger å bruke litt penger nå. Trenger blandt annet en kjole til i morgen. I morgen er det 16.mai, bursdagfest hos Ingrid og finale i Melodi Granprix, med Alexander Rybak i finalen! Det blir kjempe spennende, har stor tro på at han vinner asså. HEIA!

Så er det 17 mai. Da blir det nok det vanlige å dra til byen og se på folkelivet og posisjonen. Jeg har i hvertfall bestemt meg for å spise rikelig med is og en god lunsj. Gleder meg til å ta på meg min flotte Hardanger bunad igjen, det er jo bare en gang i året den er ute av skapet, så umulig å gå lei. Ellers ser det ut som jeg blir alene på 17.mai, min kjære har bestemt seg for å bli i Stavanger i helgen, så da må jeg finne på noe annet.

Ellers skal dagen min bestå i å lese lese og lese! har endelig levert hjemmeeksamen, så nå er det fult fokus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar