torsdag 21. mai 2009

Tidenes utklassing?



Norge vant MGP på lørdag, og med tidenes utklassing, nesten 400 poeng, hvem har klart det før liksom? INGEN..det er bare så stilig. Jeg var på jentevors i annledning en venninnes bursdag, og der var det stormende jubel hver gang en 12'er tikket inn...og det var jo ikke få ganger, det var rett og slett drit gøy:) Dagen etter der i mot var ikke fult så gøy...for å si det sånn, jeg spiste ingen is, fikk ikke sett posisjonen og hadde så vidt på meg bunaden, fordi at den dagen gikk med til å sove, FYLLA har skylda igjen, men det er vanskelig å unngå når stemningen er så høy. Heldigvis kom jeg meg en liten tur ut om kvelden, og det var veldig koselig. Fikk sett fyrverkeri og alt:)




Mandag var jeg på en visning på en ganske grei leilighet, ikke var den så dyr heller, men jeg klarte rett og slett ikke å bestemme meg, så jeg måtte bare si at jeg ikke ville ha den. Fikk self spørsmål om hvorfor, men når jeg ikke har en bedre grunn enn at jeg ikke klarer å bestemme meg, hva skal jeg si da? Har sendt mail på en del andre leiligheter også, men det ser ut som om enkelte har litt vanskelig med å svare...når man legger ut leiligheten sin på finn.no, regner man ikke da med at man får en del hendvendelser? det hadde i hvertfall jeg tenkt, og det er nå i mine øyne alminnelig folkeskikk å svare på disse hendvendelsene, både om det er positivt svar eller avslag..blir litt irritert for sånn jeg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar