mandag 11. mai 2009

Paradise Hotel og alternativ til antrekk i helgen..


Har sett Paradise Hotel i dag(as always), og må si jeg er over gjennomsnittet provosert. André, jeg sier bare "for en idiot!" Hvorfor gå inn å redde Petter fra utstemmingen, når de endelig har en mulighet til å få ut de "sterkeste". I tillegg så går han i mot Magrethe som allerede har fått så mye pes, å ikke sende ut Andre når hun hadde mulighet må være noe av d dummeste hun har gjort. Jeg lever meg veldig inn i Paradise verden da, selvom jeg vet at d hele egentlig er avgjort for lenge siden. Nesten litt glad for at d snart er over så jeg slipper å provosere meg over alle de meningsløse tingene som skjer der inne.

Nå nærmer helgens dilemma seg, skal i bursdagsvors på lørdag, og må planlegge antrekket, har noen alternativ, men klarer ikke å bestemme meg. Har sett på denne kjolen, veldig søt, og veldig sommerlig, passer egentlig bra med tanke på at solen skal skinne hele helgen :)


Har egentlig ikke flere alternativer på nåværende tidpunkt, men heldigvis er d noen dager igjen, jeg får sondere terrenget litt, selvom jeg ikke har mye tid til shopping akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar