mandag 11. mai 2009

Litt snacks om meg :)

5 ting jeg liker:

Sol, sol og mer sol(varme). Kjæresten min Stian. Alle vennene mine. Jentekveld med kjeks, ost og vin. En fjelltur i deilig vær.


5 ting jeg ikke liker:

Kulde. Sure, frekke mennesker. Intoleranse. Stå opp tidlig om morgenen. Dagen der på.


Favoritt mat og drikke:


Mat: Nachos med salsa og Celine’s guacumole.


Drikke: Cola Zero


Favoritt musikk:

John Legend. Pink. Alicia Keys. Eagles en varm sommerkveldJ.
Bob Marley…rett og slett litt av hvert.


5 jeg vil vite mer om:

Jeg vil lære meg å sy, sånn på ordentligheten. Kunne sy klærne mine slik jeg vil ha de, og gjerne kunne lage mine egne klær når jeg ikke finner det jeg vil ha i butikken.

Jeg vil lære mer om å starte egen bedrift, fordi det er en liten drøm å kunne drive sitt eget…samtidig litt risky, så det må nøye vurderes, men det skader ikke å ha litt kunnskaper.

Beherskelse, vet ikke om det hjelper å lære så mye, men kunne vært greit å ha noen ganger når visakortet gløder.

Lage mat, jeg er mildt sakt elendig på kjøkkenet og sverger dermed til Toro.

Surfe, det virker bare helt herlig.


4 jobber jeg har hatt:

Avisbud for BT. Vaskekone. Avdelingsleder på Lindex. Butikkmedarbeider på Gina Tricot.

4 filmer jeg kan se om igjen:

Jeg er vanvittig dårlig på å huske navn på filmer. Men noen som jeg har sett nylig som jeg godt kan se igjen:
Slumdog Millioner, The hollyday…som sakt jeg er dårlig på film.

4 steder jeg har bodd:

Åsane i Bergen, Landås i Bergen…d var d.

4 TV show jeg liker:

Fruene(Frustrete fruer), The Hills, Samantha who?, Hotel Cæsar.

4 plasser jeg har vært på ferie:


London, Hong Kong, Agia napa, Praha


4 websider jeg besøker daglig:

Facebook, Hotmail, Twitter, BT


4 steder jeg heller ville vært nå:

I New York på shopping, på cruise i Karibien, i Stavanger hos Stian, tilbake i leiligheten min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar