søndag 24. mai 2009

Lønningsdag:)

















Før helgen var det utbetaling av mai-lønnen, det betyr for mitt vedkommende en ny runde på Gina:) Jeg burde kanskje begrense meg, men tror muligens jeg lider av shoppoholiker syndromet, så det er ikke bare bare...i tillegg trenger jeg noen små gleder og oppmuntring i disse trasige eksamenstider. Har du lyst har du lov pleier jeg å si!

Denne nye "indianer" toppen er jeg veldig fornøyd med. Utrolig tøff syns jeg, var litt skeptisk til denne nye stilen i begynnelsen, men når jeg så denne toppen forandret jeg straks meningen om det. Kjøpte meg også en ny vår/sommer jakke, make til den blå jeg kjøpte forrige uke, utrolig grei å ha.










Nå har vi kommet et steg videre i planleggingen av roadtripen vår, må si jeg begynner å glede meg veldig:) skikkelig jentetur, det trenger alle og en hver innimellom. Foreløpig reiserute er Bergen-->Kristiansand(dyreparken)-->Sandefjord-->Strømstad-->Gøteborg(Liseberg), så får vi se hvor det blir etter det.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar